Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg byttet multireima. altså den som går til dynamoen etc. og byttet i samme slengen strammehjulet fordi det kom en veldig ulyd.. høy knitrelyd..

nå har det gått et døgn og har fått samme lyden tilbake.. er det flere enn strammehjulet som skal byttes.. fordi det kan jo ikke være det samme hjulet som lager lyden da det er helt nytt.. har prøvd med reimspray også men uten hell..

Noen som har vært borti lignende.. ??

Dreier seg om en 99 mod. 320 D

Skrevet

Det kan hende at det er svingningsdempern nedere reimhjul som er deff ,da ser en ofte små gummi rester som ligger på plata under motor .Dette sjer på motorer med litt høy kilometer bilen din har vel gått litt siden den er en99 mod

Skrevet
Det kan hende at det er svingningsdempern nedere reimhjul som er deff ,da ser en ofte små gummi rester som ligger på plata under motor .Dette sjer på motorer med litt høy kilometer bilen din har vel gått litt siden den er en99 mod

Den er gått 200km.. svingningsdemperen, er det den som er til strammehjulet, eller er det et annet hjul lenger nede av alle hjulene.. er vel 6-7 stk. hehe..

Skrevet

vet ikke om dette har no med det samme å gjøre.... Men jeg sliter med no reimer tror jeg. Kommer en nærmerst El motor lyd fra motoren, ganske irriterende.. noen tips ?

Skrevet

Jeg fikk en skikkelig ulyd i min også, og da var det vannpumpa som var på vei å gå til h.....Vannpumpa pleier vel å være en svakhet på di dieslene der også....

Skrevet

Ta av reima ta tak i nederste hjulet det som sitter på veivakselen ,prøv å vri det litt fram og tilbake er det noe slakk har det separert i vulkinga=bytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...