BMWE34 Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Selger en girkasse. Vet ikke fra hvilken bil denne er orginalt, men passer vertfall m20 uten svinghjulsfølere. Står litt mer her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=452762#452762
Andre Robert Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hvor mye skal du ha for girkassen? har en likedan girkasse liggende som jeg mangler noen deler til.
BMWE34 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Vet at andre har fått 5000kr for disse. Bud mottas, men rundt 5k hadde jeg tenkt!
Andre Robert Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Aha.. Du vil vel ikke selge bare noen deler ifra den? Jeg fikk girkassen hos naboen, han skulle egentlig kaste den men jeg mangler et lager og et stag som skal være inni.
BMWE34 Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Aha.. Du vil vel ikke selge bare noen deler ifra den? Jeg fikk girkassen hos naboen, han skulle egentlig kaste den men jeg mangler et lager og et stag som skal være inni. Hva skal jeg med resten av kassa da? Tror nok den blir solgt komplett!
Andre Robert Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Ok. Men jeg tviler på at den er verd så mye. Du får se om du får den solgt, hvis ikke kan jeg kjøpe den litt billigere..
BMWE34 Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Hvis ikke den blir solgt til den rette prisen setter jeg den bare i min egen e30! Har absolutt ingen hast med å selge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå