Gå til innhold

Erfaringer med lakkering og div i utlandet

Mad
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt på utkikk etter noen som har erfaringer med navngitte bedrifter i utlandet (Polen) når det gjelder lakkerings jobber, fjerning av div små rust.

Min bil sliter litt med litt rust, mest i bakluke område, og rundt enkelte dører og litt overflaterust rundt noen pakninger.

Og jeg er da intressert i å kunne dra selv nedover til Polen (hørt at det skulle være ganske rimelig der) for å få gjort en del arbeid på bilen.

Den ene bakdøren min går heller ikke helt kant i kant når den er lukket igjen, og det er noe jeg også vil ha utbedret.

Så da håper jeg noen kan fortelle meg litt om pris, og om man kan stole på at arbeidet som blir gjort er bra.

Og jeg vil gjerne høre fra noen som har vær der et par ganger eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner ikke jeg hva prisene på sånt arbeid er i polen, men det er sikkert rimelig. Uansett vil det bli snakk om noen tusen i reise, overnattinger og lommepenger, så hvor mye er det egentlig å spare på å reise helt dit? Ikke har du heller noen garanti om du skule komme hjem å se at lakken ikke er som den burde være etter noen dager. Isåfall så blir det en lang vei tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man velger å gjøre noe slikt i polen, så tar man det vel litt for turen/ferien sin del også...? polen er et fint land med hyggelige priser og mye å se på. var der for en del år tilbake med "hvite busser", og har bare positive ting å si om polen som ferieland. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til ei vennine av muttern er mekaniker i polen. Så mamma fikk i oppdrag å skaffe meg noen priser på div. ting. Kan skrive et innlegg når jeg får mer info om priser.

tenkte selv på å reise ned til sommeren for å fikse bilen og ta meg litt ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man velger å gjøre noe slikt i polen, så tar man det vel litt for turen/ferien sin del også...? polen er et fint land med hyggelige priser og mye å se på. var der for en del år tilbake med "hvite busser", og har bare positive ting å si om polen som ferieland. :)

Joda det blir nok gjerne i forbindelse med en ferie også, det er sikkert greit å få fixa bilen og ta ferie samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til ei vennine av muttern er mekaniker i polen. Så mamma fikk i oppdrag å skaffe meg noen priser på div. ting. Kan skrive et innlegg når jeg får mer info om priser.

tenkte selv på å reise ned til sommeren for å fikse bilen og ta meg litt ferie :)

Ja det hadde vært kjæmpe fint :)

Alt jeg kan finne ut på forhånd er veldig greit å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...