Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bytte topp pakkning snart.. å jeg lurer på hva momentet på boltene skal være? vanskelig å bytte pakkning? mye arbeid? hvor lang tid kan det ta sånn ca?

mvh aleksander bjørklund.

Skrevet

Torxbolter:

Steg 1: skru 40 nm

Steg 2: vent et kvarter, skru 90 grader

Steg 3: Varm motor, skru 90 grader

Fort gjort om du kan skru...

Men noen timer går fort. Bytt registerreima samtidig.

Skrevet

Er toppakninga gåen,så anbefale eg at du plane toppen før du skrur sammen.Å sjekke at det ikke er sprekker.

Bare et tips sia det er et veldi kjent fenomen

Skrevet
Er toppakninga gåen,så anbefale eg at du plane toppen før du skrur sammen.Å sjekke at det ikke er sprekker.

Bare et tips sia det er et veldi kjent fenomen

bilen starter å går framover.. men den DRIKKER kjøleveske.. så jeg har satt den fra meg.. men hvis det ikke er sprekker, er det da nødvendig å plane? hvor mye er det lurt å plane da? for og også få litt effekt.. koster det mye å plane?

Skrevet
Torxbolter:

Steg 1: skru 40 nm

Steg 2: vent et kvarter, skru 90 grader

Steg 3: Varm motor, skru 90 grader

Fort gjort om du kan skru...

Men noen timer går fort. Bytt registerreima samtidig.

joda, kan skru..kan alt inn og ut om 2-takt.. er ny med 4 takt :D har aldri rørt meg ut på det så det er nytt for meg..

må man bytte reg reim?

Skrevet
hehe ingen grunn til å la være å bytte reg reim... koster lommerusk i forhold til hva det kan koste hvis du får registerras..

mye arbeid det da ? å bytte reim.

Skrevet
hehe ingen grunn til å la være å bytte reg reim... koster lommerusk i forhold til hva det kan koste hvis du får registerras..

nei når du tar av toppen så må du jo uanz av med reima da den står på kammen også.. så det er ikke noe å utsette sånn sett.. er jo gått litt siden sist den var byttet tror jeg..

Skrevet

nei når du tar av toppen så må du jo uanz av med reima da den står på kammen også.. så det er ikke noe å utsette sånn sett.. er jo gått litt siden sist den var byttet tror jeg..

har bestilt reg reim, topp pakkning, bolter, og toppdeksel pakkning :) så den er opp å går så snart jeg har delene :) skal justere ventilene samtidig. siden den tikker så inn i hellvette... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...