Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
For å få av bakfangeren så må du ta av et deksel i bagasjerommet, det sitter bakerst. Bakom det dekselet er det 2 mutterer på hver side som du skrur av, så er det bare til å dra fangeren ut. Må nok kanskje løsne innerskjermene.

Håper du forsto noe av dette, er så dårlig til å forklare! :lol:

Er det flere varianter av innfestningen til bakfangeren på E36?

På mine 2 så er det bare 2 store torxskruer som skrues ut i underkant + noen klips/skruer som fjernes fra innerskjermene.

Skrevet

Ja du kan vel fjerne 2 plastknotter på undersiden av fangeren og skru den av der, men jeg mener det er en mer tungvindt måte, på grunn av rustne bolter. (det var det ivertfall hos meg) Men torx?..det har jeg ikke sett. Hos meg var det vanlig sekskanthode bolter, men kan hende det har vært en forandring der.

Skrevet
Men er ikke dette ganske innlysende?? :roll:

Vet ikke hvor innlysende det er når man ikke har gjort det før :roll:

Nei, mente ikke at det er innlysende at du må vite hvordan du tar av fangeren, men det er vel innlysende når du har skrudd av skruene bak plastdekselene og det da henger igjen 2 skruer inni hjulhuset, så må de løsnes! :wink:

Ok :) Den kunne vel misforståes ;)

Skrevet
For å få av bakfangeren så må du ta av et deksel i bagasjerommet, det sitter bakerst. Bakom det dekselet er det 2 mutterer på hver side som du skrur av, så er det bare til å dra fangeren ut. Må nok kanskje løsne innerskjermene.

Håper du forsto noe av dette, er så dårlig til å forklare! :lol:

Nope... Bare ta av eksoslista så kommer du til to torx skruer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...