sugress Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 bensinmåleren på min 520i e34 sluttet å virke igår. jeg hadde 10 liter igjen, fylte tanken full, og nåla viser fortsatt 10 liter. gøy! forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Reparere? Beste løsningen jeg kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 reparere? du er smart altså! takk for kunstruktiv innlegg! lurer på om noen har forslag til hva som kan være feil? nåla har fortsatt å synke med kjøringa, og nå lyser "lite fuel" lyset. det føles som om de 70 literne jeg fylte var bare luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå