SIG Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hei Har en svak dunkelyd bak i bilen min. Frekvensen på dunkingen følger hastigheten på hjulet. Lyden kommer som regel kun når jeg svinger. Er det hjullageret? Kan det være noe annet? Er det eventuelt noen lett måte å finne ut hvilken side det defekte lageret befinner seg ?
sapphire Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 et gåent hjullager dunker ikke, det uler mer....
SIG Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Noen som har en ide om hva som kan være galt. Dunkingen har blitt mer framtredende de siste ukene. Før så forsvant den etter noen kilometers kjøring, men det gjør den ikke nå.
bmwhans Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 jeg vil satse på hjullager. et gåent hjullager foran dunker jo! rister og slår. dunkingen kommer med kjapt mellomrom? er det når du svinger til begge sider eller kun til ene siden? hvis det dunker når du svinger til venstre er høyre lager gåent og motsatt. hjullager har to symptomer, og det er enten uling eller slik dunking/risting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå