mbrothe Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Som topic sier har ene hjulbolten takket for seg. Når jeg endelig fikk den ut fant jeg ut at gjengingen var ødelagt.. Alstså får ejg ikke inn ny bolt.. Er det mulig å gjenge opp dette på nytt, og evt. hvem gjør slikt? Må heile drittn demonteres eller kan det gjøres enkelt? Og i mellomtiden, regner med jeg kan kjøre med 4 av 5 bolter intakt? (gjelder foresten venstre forhjul)
Gjest Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Etter EU-kontroll reglene er det vel bare krav om at 80% av boltene må være der.Det må jo bety at det går bra å kjøre med.
mbrothe Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Etter EU-kontroll reglene er det vel bare krav om at 80% av boltene må være der.Det må jo bety at det går bra å kjøre med. Altså kan jeg kjøre på det intil videre, bra Men noe permanent er det ikke akkurat, ser jo ikke bra ut med et tomt hull hehe
bård Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Men ville vel fått gjenget det opp hvis det er noe igjen å gjenge i.. Du gjenger opp med en gjengetapp.. Hvis ikke ville jeg byttet navet på sikt..
sindre Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hæ? Jeg hadde EU kontroll for 1,5 mnd siden og da fikk jeg 2er feil på at ene gjengen var ødelagt.
Gjest Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hæ? Jeg hadde EU kontroll for 1,5 mnd siden og da fikk jeg 2er feil på at ene gjengen var ødelagt. E30er 4-bolt. Mao du hadde bare 75% av alle boltene.
sindre Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Aha, tenkte ikke over dette jeg. Jaja får ta meg en tur til huggern og finne meg et nav der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå