propan Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Selger alt jeg har av innkjøpte turbodeler. Har alt fra skuddsikker bunndel med underspyling,alt av tenning og sprut,komplett portet og sveiset turbotopp med mirrafreste,polerte ventiler. Smidde stempler,smidde H profil råder. MSD,JE etc. Komplett bensin tilførsel til 1000 hk. wastegate,arp,alt nytt til motoren(pumper,reg,strammere,reimer etc etc) Mesteparten er det råeste man får kjøpt for penger. Dette er hva jeg har i hue akkurat nå. -Bunndel med pianotråd og underspyling av olje på stempel,nyhonet klar for montering. Alle pakkbokser etc. Med oljeretur ferdig.bud over 5k -JE Pistons smidde stempel dim 84.50 (8:1 cr med 130mm råder og 81mm slag) bud over 7k -SPM smidde H profil råder 130mm. Bud over 7k -Rammelager støtte med distanser og 12/9 bolter. bud over 2k -Smidd m21 diesel veiv (81mm slag)bud over 3k -M21 oljepumpe 1000kr -Vannpumpe bud -div pakninger etc. -Komplett portet topp,mirrafreste og polerte ventiler,sveiset vannkanaler,Z45 turbokam,justerbart kamdrev. Bolt on. Bud over 10k -Komplett MSD tenning med 3 stk coil pack og DIS-4 tenningsmodul.bud ca 5k -Autronic SMC med ALT en trenger til M20.(trigger,kamsensor,reimhjul,bosch wastefire tenning,elektronisk turbotrykksventil med justering fra sprut,rpm omformer for tilkopling til turteller rett fra sprut,alle sensorer)Komplett. bud over 14k -Aeromotive bensinpumpe,bensintrykkregulator og filter. 1000hk. bud over 4k -Turbo XS separat wastegate,usikker på dim akkurat nå. bud over 2k -Nuke Performance fuelrail(PPF) bud Sikkert mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå i farta. Ring 91870867 ved seriøs interesse. Mulig å kjøpe alt som en pakke hvis prisen er rett og det skjer kjappt. Selges pga endring i planer. mail til jesvart(at)online dot no
E.Wenaas Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Dæven, du sitter jo på en gullgruve Ja her var det mye snadder
Ivanrogov Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Du har ikke tilfeldigvis en bunnpanne liggende propan ? Edit: Ser ut som muska har en liggende
M3 Yngve Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Nei makan, så du skal til å selge alle god delene nå. Hm, jeg som har angrett meg litt for at jeg ikke bygde opp den motoren jeg hadde, med de stemplene som vi handlet. Hadde håpet å få sett hvordan den bilen hadde oppført seg med den motoren, ferdig "rigga". Men fint å se at andre forandrer planer etter vært også, ikke bare meg. Lykke til med salget. Unnskyld OT.
sh0rty^ Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Dette skjedde kjapt Får lønning på torsdag, kommer en tur bortom deg da, så blir vi vel enige om noe? -lars
vrossi46 Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 er intrisert i oljepumpa, dis-4 modulen, kammen, og kammdreve.. kor mykje ska du ha for d..?
propan Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Deler ikke opp tenning og topp. Komplett tenning 5000 og komplett topp bud over 12.000 1000 for pumpa.
propan Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Oppdatert annonsen med bilder og ca priser.
propan Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Ja, orginal borring. Nyhonet med perfekte klaringer for turbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå