Riefarn Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Er disse dekslene som pynter rundt dørhåndtakene bare å klipse på, eller må man gjøre det på en spesiell måte? får de f... ikke på i det hele tatt.... Er 2 "tapper" i nedkant av disse dekslene man sikkert må sette nedi først, det er greit, men de 2 siste "tappene" på toppen går jo ikke inn i hullene sine....!?!? Har testet flere ganger nå, og gidder ikke prøve igjen før jeg vet om jeg gjør feil eller riktig......
ChrZZ Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Er dette til innendørs eller utendørs på bilen? Evt, forklare hva du gjorde, tilfelle andre får samme problem
benger Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 har et sånt deksel som jeg ikke får på, har ikke klart det, så forklar gjerne hvordan du gjorde det får inn 2 av tappene, men ikke de 2 andre.
Riefarn Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Var utvendig jeg lurte på, men her er en fin forklaring http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=232798
benger Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 der ja! bra side håper det er det samme opplegget på en e34 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå