TkE36 Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Noen her inne som har denne, eller har erfaringer med denne? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRBE36FBM3&vg=&vgpath= hvordan er passformen? hadde vært fint med noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TkE36 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er nok en grunn til at dette står på mange av NMI-delene: Glassfiberkvaliteten er bra, men dette er kopier, og passformen viser seg å være varierende. Ingen returrett - derav prisen. Litt kjedelig å få en fanger som ikke passer i det hele, og ikke heller ha rett til å returnere den. Men for all del, du kan være både heldig og uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Kjøp original, eller finn en kopi som har bra passform. Bedre å bruke litt mer og få noe bra! Eller finn en brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Bestiller du den fra nettet, er det jo 14 dagers ubetinget angrefrist. Uansett hva selger måtte finne på å si. (Tror jeg) Selv ville jeg kjøpt original, koster mere, men passer 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 GSbildeler har kampanje på M3 fangeren Tror den kom på rett under 3000kr med cupspoiler, lister og netting. Vil tro det er en bra investering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Ville mye heller lagt noen ekstra kroner i en orginal fanger fra GS bildeler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 er jo snakk om bare 1000,- i forskjell på gs og bs, jeg ville valgt GS fangeren ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå