locdog Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Bilen min rister noe voldsomt når jeg kjører over små humper i 80 km/t, som foreksempel kufeller. Er nesten som den vil hoppe sideveien. Noen som vet hva dette kan være? Er en 99 mod. 320 E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg vil tro det har noe med at du faktisk kjører veldig fort over sånne kufeller... er ikke de som vaskebrett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jo, vaskebrett ja. men de bilene jeg har kjørt har ikke liksom prøvd og få sideveis akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kanskje det ganske enkelt er slitte dempere å fjærer. Ser ikke utsom om det er så veldig mange som kan svare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Med slitte dempere/nedsunkne fjører fikk jeg ihvertfall følelsen av å kjøre med ett nesten punktert dekk (du har sjekket lufttrykket ja?)....dette var da bake. Du kan jo jekke opp bilen og rikle på dekkene, hvis det er noe spill så må du nok sjekke diverse foringer og lenkestag osv....håper du finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Svingarms foring i framkant av bakaksel innfesting stor rund sak.Hvis disse er dårlige svinger bakhjul inn og ut når de belastes.Virker nesten som å kjøre på pungtert hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Får ta en sjekk på dette til helgen. Er det mye arbeid i å bytte desse foringene? Har liksom litt skrekk for alt som heter bakaksel. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå