tronne Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 skal lakke mine bbs rm felger.. noen som vet hva som er d beste å gjør? har fjernet all orginal lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 er vel ikke her denne tråden burde ligget, men puss felgene først med litt grovt papir og så finere etter hvert. avslutt med 800 eller 1000 papir. og lakk etterpå. klarlakk til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Glassblås felgene, og gå over de etterpå med fint sandpapir. Lakker de så med vanlig lakk. Det gjorde jeg på mine BBS RX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 brukte du vanlig lakk og grunning ?? har hørt at du ikke burde bruke nokke annet en pulver lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg brukte vanlig lakk, da jeg syntest att pulverlakk gir ett dårlig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå