Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt riktig det som sies her, at Falken dekk er en del smalere enn tilsvarende dim fra andre merker. Ellers er de helt greie dekk, der du får det du betaler for. Har hatt Falken dekk bak selv, og det fungerte greit det. Synes selv at de støyet en del i forhold til andre merker. Spesielt når man kommer opp i litt større dim. Når det gjelder billig-dekk, har jeg hatt gode erfaringer med Champiro, som jeg var mer fornøyd med enn Falken. Prisen er ganske lik på de to.

Skrevet

kjører falken 451 selv jeg! har ikke no å utsette! virker som dem holder lengre enn dunlop sp9000 hvertfall!

har ikke slippi på vått føre enda, uten veldig provosering! evt litt mer når det er litt glatt og vått ute! :P

Skrevet

dekkonline.com Der er det billig. billigste jeg har sett. hadde falken før, å var sånn middels fornøyd, så nå har jeg bestilt nankang ns2 så får vi se...

Skrevet
.

Kjører Nankang NSII 215/45R17 på E30'en nå og de har godt grep på tørt, og helt greit på vått. Ikke noe å kjøre rally med i regnvær etter mine oppfatninger, men mye bedre enn Typhoon dekkene jeg hadde før.

215/45-17 på en e30 blir feil. Du bør ha 215-/40-17

Stemmer, er 40...skriveleif :wink:

Skrevet

Jeg kjøpte nye Champiro 328 sommerdekk her om dagen i dimensjon 215/45/17... Synes hittil de har vært bra, lite støy og så godt som ingen sporing :D blir spennende å se hvordan de er på våt vei...

Det angående dekkexpress har jeg også lest noe om, mulig det er samme link som dere la ut her (har ikke sjekket), men iallfall... lurt å være litt obs :!:

• 1 month later...
Skrevet

Nankang er dessverre noen dritt dekk, til tross for at noen synes de er bra.

Problemet er at de sporer veldig, så om du liker litt "seriøs" kjøring, er dekkene elendige. Skal du bare fram og tilbake til Rimi for å handle er de sikkert gode nok. Grepet på tørr asfalt er bra. For meg var dette bortkastede penger

Skrevet

Problemet er at de sporer veldig, så om du liker litt "seriøs" kjøring, er dekkene elendige. Skal du bare fram og tilbake til Rimi for å handle er de sikkert gode nok. Grepet på tørr asfalt er bra. For meg var dette bortkastede penger

Dette blir bare tullprat for min del! Jeg har nankang på femmern og er det noe di ikke gjør så er det å spore :!:

Skrevet

kjører falken på alpinaen. syns det fungerer utrolig bra på tørt. henger godt på å slipper "kontrollert når det først slipper. som andre her har sagt så er det noe dårligere på våt veibane men ingen hinder med "normal" kjøring

Skrevet

Bruker Falken fk-452. Er storfornøyd. Sporer ikke og har et veldig lavt støynivå. Kjørte nankang ns2 i fjor. Disse likte jeg ikke. De var "harde" og bråkete..

Skrevet

Dette blir bare tullprat for min del! Jeg har nankang på femmern og er det noe di ikke gjør så er det å spore :!:

Enig i det :D

Byttet fra Kumho KU19 til Nankang og fikk ny bil (Og første fartsbot...)

(E34 520IAT,Rondell 225/40R18 og 255/35R18)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...