mbrothe Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Selger mine Angeleyeslykter som jeg kjøpte fra GS Bildeler i januar 07. Monterte de på bilen i februar, så har kjørt med de i en drøy måneds tid. Lyktene er som nye og sendes til kjøper i orginal embalasje. Lyktene er sorte og har linselykter i nærlys. H7-pærer i fjærn- og nærlys. Veiledende pris fra GS Bildeler 2500nok + moms og frakt. Kom med bud! Bilde av de aktuelle lyktene på min bil. Bildet tatt i februar 07.
mbrothe Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 1000 Budet er nok desverre litt for lavt til å bli vurdert.
mbrothe Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Hvorfor skal de selges? Vil ha tilbake orginal-looken
Tåmz'n Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Ligner på att det er litt dugg nederst i lykta, kan det være en grunn for att di selges?
mbrothe Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Ligner på att det er litt dugg nederst i lykta, kan det være en grunn for att di selges? Var litt den dagen ja, men har faktisk ikke sett noe til det siden. Orginallyktene var duggete stort sett hele tiden, så det er noe jeg ikke bryr meg så hart om lengre. Mindre dugg i disse enn i de orginale altså.
Schnellfahren Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Borr et hull bak i lokket på dem. Har samme lyktene selv, ikke noe problem bare du har litt ventilasjon. Bare et tips til neste eier
Ad|oS Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Trekker budet mitt. Pris er 2490kr hos GS inkl mva under kampanjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå