Mirakulix Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Holder på å bestille felger ifra tyskland. trodde alt var klart og jeg har betalt. Så får jeg plutselig denne mailen idag Dear Alexander,the manufacturer needs to know for the wheels if they are in 5x120 for your BMW? Which offset in the size 10x17 KT1 do you need? Det er vel 5x120 som er til Bmw E36? Og når jeg ser i ord-lista så betyr offset 'balansere' 'oppveie' ? Som dere ser, så er jeg ikke helt stødig på felger og begrepene rundt det, noe likere blir det ikke når det kommer på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 offset er vel ET visst eg ikkje tek heilt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiv2001 Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Det e 5*120. meiner at det er innpreset de lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 offsett er innpress, men, det er 2 typer innpress det norske som vi bruker, eller det amerrikanske, som er i tommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 okei, så da blir det 5x120 og ET30 da. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå