kikka Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Vurderer å selge Turbokittet som er ment til min E30... På grunn av forandring i planer,dårlig med tid,og en bil som trenger litt mer stell enn beregnet , VURDERER jeg å selge min nesten ferdig stilte motor... Motoren er beregnet til å tåle 500hk uten problem, med dette oppsettet. Delene består av: -M30B35 Blokk (borret til 3.6l m/pianotrå) -Mahle Turbo stempler -Alpina Topp (portet av Alpina+større ventiler) -Vannkjølt Intercooler -Haltech E6k -Alpina oljepumpe -Garratt Gt40 -Tilpasset GT40 Turbomanifoil i E30 -M5 innsug - +++++ Motoren er ikke skrudd sammen enda,men det kan jeg fikse. Det er vel kansje noe som man liker å gjøre selv.... Er litt vanskelig å prise dette,men ønsker meg noe rundt 20000kr Seriøse bud mottaes med takk..Til dere andre, bruk tiden deres til noe annet..!!! Tel 91723840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ingen som vil ha stor 6er med turbo i E30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg er intr. i deler av det om du deler det opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 er intrisert i haltechen.. mye du ska ha for den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå