Ettertenning Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Veit at ditta ikkje er bilrelatert men har handla meg ein båt. der det har vert saltvatten på tanken, så eg lurte på om nåken her har ein god ide om kordan eg kan reingjøra bensintanken,, tanken er på 100 liter. eventuelt link til båtforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 www.baatplassen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 ta og hell nedpå ferskvann først, fyll helt opp, la det renne gjennom for å få ut saltet. Tøm ut alt vannet, hell nedpå 1 liter rødsprit, rist og skak rundt om mulig. tapp ut, og det skulle bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 tanken er montert i båten, å eg får ikkje den ut av båten, ligger under dørken. men tror eg skyller med mye vann, , og så tørker eg tanken med luft og varme etterpå.,.. satser på at det bliir bra.... ? veit noen om eit stoff som er egnet for reingjøring av tanker? som kan blandest i vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 rødsprit kan blandes med vann. Det er det samme som kondensfjerner, bare billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå