chspt Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Hei Hei, nytt medlem hær på bimmers, har noen spørsmål til dere som kan om bmw. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny bil, og da tenkte jeg på og kjøpe en slik bmw e46 330d.. Lurte på om det var noen kjennte problemer med disse? Og er det mulighet for og kjøpe ferdige effekt anlegg, eller er dette noe man må lage til selv? Mvh, Chris Smith
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Velkommen til bimmers. du får kjøpt effektanlegg på eks koed.dk gsbildeler.no fin deg et fint eksemplar av en e46 så skal den være knall
chspt Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Takk takk, noen formening om hvordan lyden av effektanlegg blir på diesel bil? Tror jeg har funnet en ganske bra, En svart sedan, m-tech, svart skinn, trip tronic navigasjon, xenon osv. Bilen er damekjørt, gått 140000 strøken (litt steinsprang på førerdør) nylig vært på service og påkostet nye xenon pærer.. Forlangende pris er 269000 før pruting, syns denne er svært fristende, skriver fra mobilen så beklager eventuelle skrivefeil. Mvh, Chris Smith
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 pass på topp og turbo kanskje? Sjekk at de er overhalt og er i bra shape. Ligger jo også deler på www.schmiedmann.no
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hvis den selges privat, få tatt en NAF-test på den. Uansett hvordan den ser ut er det greit å få gjort dette da du har et mye bedre utgangspunkt å vurdere bilen ut fra. Mye som kan dukke opp her som du ikke en gang tenkte på å sjekke selv.
Arax Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Du burde for all del ta en NAF-test på bilen, det er veldig lurt. De kan også gi en pris vurdering der du ser om den er "verdt" de pengene hun skal ha for den. Sjekk også tidligere servicer som er gjort, har hørt at det og bytte diesel pumpe kan være ganske dyrt..
chspt Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Naf test er en sellvfølge, skal bare bestemme meg for om det virkelig er denne bilen jeg vill ha:) tenkte jeg skulle hente ny bil i starten av mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå