Toro Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Skal fikse en liten skade på frontfangeren min. Men trenger tips til hvilken sparkel som er bet egnet til den? Gjerne en som er enkel å jobbe med.
Mr_Sunde Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hva slags frontfanger er det? Plast eller glassfiber?
Toro Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Tja.. godt spørsmål om det er plast eller glssfiber Det er hvertfall M-tech fangeren til E39
CSM Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Både glassfibersparkel og plastsparkel kan vel brukes. Evt. vanlig finsparkel. Kommer litt an på skadens størrelse. Vanlig sparkel er vel litt lettere å jobbe med enn glassfibersparkel.
Mr_Sunde Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Er nok plastfanger du har. Ville pusset godt ned for deretter å ha på plastgrunning da sparkel ikke har så veldig god heft rett på plast. Da kan du sparkle oppå der igjen. Jeg ville nok brukt Megaplast eller noe plastsveis selv, men sparkel er jo litt enklere å jobbe med.
Toro Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Både glassfibersparkel og plastsparkel kan vel brukes. Evt. vanlig finsparkel. Kommer litt an på skadens størrelse. Vanlig sparkel er vel litt lettere å jobbe med enn glassfibersparkel. Det er snakk om ett hull på størrelse med en 5 kroning og en sprekk på ca 10cm. Tenkte å frese opp sprekken og legge duk på baksiden for så å fylle igjen med sparkel. Er Biltema sparkelen dugendes?
2mMy Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Både glassfibersparkel og plastsparkel kan vel brukes. Evt. vanlig finsparkel. Kommer litt an på skadens størrelse. Vanlig sparkel er vel litt lettere å jobbe med enn glassfibersparkel. Det er snakk om ett hull på størrelse med en 5 kroning og en sprekk på ca 10cm. Tenkte å frese opp sprekken og legge duk på baksiden for så å fylle igjen med sparkel. Er Biltema sparkelen dugendes? testa tema sin finsparkel på min, sto at det ikke skulle synke noe, men det gjorde det! henger såvidt på nå lenger! tenkte jeg skulle ut å fikse det nå faktisk =)
Toro Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 testa tema sin finsparkel på min, sto at det ikke skulle synke noe, men det gjorde det! henger såvidt på nå lenger! tenkte jeg skulle ut å fikse det nå faktisk =) Okey, da blir det hvertfall ikke biltema
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Kjøpt meg to-komponent sparkel til stål og metall, så skal sannsynligvis prøve å fikse frontfangeren min i morgen. Kan gi tilbakemelding her om hvordan det gikk hvis du er interessert.
Toro Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Kjøpt meg to-komponent sparkel til stål og metall, så skal sannsynligvis prøve å fikse frontfangeren min i morgen. Kan gi tilbakemelding her om hvordan det gikk hvis du er interessert. Ja det hadde vært kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå