Michael Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Tok noen bilder av bilen med sommerskoa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Fin fin bil, men når kommer M3-speil, 97-grill og sølv-blinklyspærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Njaa....si det, har styra så mye med den bilen så nå er jeg litt lei... kjørte av veien i fjord + toppakningsbytte +++ Men det kommer nok etterhvert. Er nylakkert i orginalfargen sist høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Ble jo bra detta:) må bare få slengt på sommerhjula jeg og så vi for tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ja det må du gjørra. Blir jo nødt til å vaske den og da... Du er vel kanskje hakket mindre rævva til å ta bilder og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg er ræva til å ta bilder jo:) men har jo bra kamera og ei dame som liker å ta bilder så satser på ho.. må ta litt avstand bilder så man ikke ser rusta på den grønne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 hehe....høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Så veldig bra ut med sommerfelgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Litt info kanskje.. 318is coupe 93m. -M-frontfanger -Orginale 17" hjul fra M3 GT (har tre fra gt og en fra m3 cab som det ikke står bmw motorsport på , trenger en 7,5" eller 8,5" for å ha et komplett sett, noen som har ??) -Bilstein Sprint og H&R (60/35) -Nye M-lister -Nylakkert -In-Pro angeleyes -FK klarglass tåkelys -Sonar? blinklys foran -Orginale hvite blinklys på sidene og bak -Sportsstoler i stoff og skinnratt (Tar ikke bilde av det enda for jeg holder på med et evigvarende stereoprosjekt og da er ikke så mye av intereøret i bilen...) Slik så den ut når jeg kjøptn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Blitt ordentlig fin den bilen der. Misunnelig på felgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg elsker de felgende der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 -Orginale 17" hjul fra M3 GT (har tre fra gt og en fra m3 cab som det ikke står bmw motorsport på , trenger en 7,5" eller 8,5" for å ha et komplett sett, noen som har ??) Jeg har 2 felger fra vanlig M3 og 2 fra M3 GT. GT felgene er 8,5 brede med Motorsport innskriften på, og M3 felgene er 7,5 uten. Vet ikke helt hvordan du hadde tenkt deg å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har en 8,5 " med motorsport på som jeg ikke bruker så det er MEGET interesant hvis du vil selge. Mangler altså en 7.5 eller en 8.5 for å ha et komplett sett. Kjører forskjellig dim foran og bak med bare 7.5" nå så det hadde vært gull med 8.5" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hmm.. Det jeg egentlig trenger er to 8,5 med Motorsport på. Har iX og da er fordelingskassa litt sær på at jeg må ha lik bredde på alle hjul. Kan eventuellt bytte 2x8,5 med Motorsport med 2x7,5 uten, men det var kanskje ikke det du hadde tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 hmm...blir rotete detta her hjul på alle kanter Men det jeg har per dags dato er: 3stk 7,5" med motorsport 1stk 8,5" med motorsport 1stk 7,5" uten motorsport Det jeg bruker på bilen nå er alle 7,5" felgene, altså det er ikke motorsport på et av hjula. Hvis du klarer og bytte om på detta sånn så at jeg da har 4stk 7,5" eller 2stk 7,5"+2stk 8,5" så blir jeg med på å bytte, kjøpe eller selge eller hva det da blir til kan jo legge meg til på msn så kan vi ta det der michael_vik@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå