Gå til innhold

Min e36 coupe

Share

Anbefalte innlegg

Litt info kanskje..

318is coupe 93m.

-M-frontfanger

-Orginale 17" hjul fra M3 GT (har tre fra gt og en fra m3 cab som det ikke står bmw motorsport på , trenger en 7,5" eller 8,5" for å ha et komplett sett, noen som har ??)

-Bilstein Sprint og H&R (60/35)

-Nye M-lister

-Nylakkert

-In-Pro angeleyes

-FK klarglass tåkelys

-Sonar? blinklys foran

-Orginale hvite blinklys på sidene og bak

-Sportsstoler i stoff og skinnratt (Tar ikke bilde av det enda for jeg holder på med et evigvarende stereoprosjekt og da er ikke så mye av intereøret i bilen...)

Slik så den ut når jeg kjøptn:

skr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Orginale 17" hjul fra M3 GT (har tre fra gt og en fra m3 cab som det ikke står bmw motorsport på , trenger en 7,5" eller 8,5" for å ha et komplett sett, noen som har ??)

Jeg har 2 felger fra vanlig M3 og 2 fra M3 GT. GT felgene er 8,5 brede med Motorsport innskriften på, og M3 felgene er 7,5 uten. Vet ikke helt hvordan du hadde tenkt deg å bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 8,5 " med motorsport på som jeg ikke bruker så det er MEGET interesant hvis du vil selge. Mangler altså en 7.5 eller en 8.5 for å ha et komplett sett.

Kjører forskjellig dim foran og bak med bare 7.5" nå så det hadde vært gull med 8.5" bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det jeg egentlig trenger er to 8,5 med Motorsport på. Har iX og da er fordelingskassa litt sær på at jeg må ha lik bredde på alle hjul.

Kan eventuellt bytte 2x8,5 med Motorsport med 2x7,5 uten, men det var kanskje ikke det du hadde tenkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...blir rotete detta her hjul på alle kanter

Men det jeg har per dags dato er:

3stk 7,5" med motorsport

1stk 8,5" med motorsport

1stk 7,5" uten motorsport

Det jeg bruker på bilen nå er alle 7,5" felgene, altså det er ikke motorsport på et av hjula.

Hvis du klarer og bytte om på detta sånn så at jeg da har 4stk 7,5" eller 2stk 7,5"+2stk 8,5" så blir jeg med på å bytte, kjøpe eller selge eller hva det da blir til :)

kan jo legge meg til på msn så kan vi ta det der michael_vik@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...