wolfie^ Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 carbon leppe til e36 m3 91 mod fanger ønskes kjøpt!!
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Husk at hvis du har en meget lav bil, og du treffer noe med denne leppen, så er det som regel (folks erfaring på forumet) ikke leppen av carbon som går, men heller festene/fangeren
wolfie^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 ja skal en del til før den ryker, men den tåler ikke all verden, derfor trenger jeg en ny:p men den reiv seg løs fra festene de første 10 gangene før den selv ble most:p
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 hehe stemmer den tåler ! har en på min. men nå er den død varte i noen uker bare :S eller den sitter på men er knekt! mulig jeg kjenner en som selger men det er plast med carbon look da rieger!
Ad|oS Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Skulle gått an å få hele frontfangeren i karbon (ekte) så man ikke trengte å bekymre seg for å treffe noe hehe
wolfie^ Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 faen, ingen som har? noen som veit om hvor d går ann å få tak i no slikt da? pris eventuelt
Tåmz'n Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Har en liggende jeg. Det er i glassfiber fra rieger, har noen sprekker som må ordnes(limes). Men er usikker på om jeg vil selge den eller om jeg skal fikse den å bruke den selv. Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå