harry_ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1441555 dynamoen på bilen er gåen, ikke eu godkjent og mangler cd/radio. men bortsett fra det er bilen i god stand. 17" sommer felger og 15" vinter med gode dekk effektanlegg og senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Like strøken som den ser ut som? EU ok lenge? EDIT: Flott at jeg er så utrolig nøye når jeg leser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Like strøken som den ser ut som? EU ok lenge?EDIT: Flott at jeg er så utrolig nøye når jeg leser like strøken som den ser ut som ja, med nån mangler. ikke eu godkjent, og årsavgifta ikke betalt. takluka og el justeringa av speil funker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 her kommer nå fler bilda. helt fersk e dem å! litt skitten e den, men har akkurat blitt pluss grader i lufta så har ikke rukket å vaske den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 den er ikke kjørbar, dynamoen ligger i kjellern for øyeblikket, den er helt gåen. men vis prøvekjøring er ønskelig kan jeg skru på dynamoen og ladde opp batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hva må til får å få den EU-ok? Bytte dynamo thats it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 håndbrekket funker heller ikke. men skal prøve å få det fiksa. har ikke vært på godkjenning med den så vet ikke om det er nå mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 kunne vært intresert i denne... men jeg er nød til å ha bilen kjørbar... må kjøre den nedover og helst eu-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 ikke solgt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg