bull7 Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 jeg må skifte motor i min e36 pga oljepumpa er ødelagt. og har vært det en stund (kjøpte den sånn). jeg har fått tak i m43 motoren. den som sitter i bilen nå er m40 motoren. så jeg lurer på hvor mye jobb og hva som må gjøres for å sette i m43 motoren? girkassa på den motoren er fra stv passer den på festene som er på sedan?
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Alt passer rett nedi! husker jeg ikke helt feil trenger du ikke ta ut girkassa får den passer eneste du må bytte er ledningsnette men det er jo en smal sak
bull7 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 må jeg skifte ledningnettet i hele bilen? for da kaster jeg heller bilen på dynga!
Michael Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Nei, kun på motorn, men det er ingenting å frykte, ledningsnettet til motorn henger jo stort sett på motorn. Er bara å plugge i pluggen fra motorn og hjernen så er det tut og kjør.
bull7 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 tusen takk! trodde jeg måtte bytte hele ledningsnettet. da kan jeg bytte motor når snøen er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå