robel Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 SOLGT 325 med frontskade selges. Høyre framskjerm, høyre frontlykt, grill, nyrer, frontplate og frontfanger må byttes pga skaden. Motoren er veldig pålitelig og starter ALLTID. Fremre lyddemper i eksosanlegget må byttes Ellers er det litt små ting rundt om på bilen å sette fingra i. Kom med bud =) PM eller 91646963 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 7000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 motatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg byr 9000kr. har du eit nummer jeg kan nå deg på? mvh epaBJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 nummeret står i første post :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 ooops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ix. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 OT: Blitt pårygga? fikk liknende skade på minsin etter at en VW touran gjorde sitt med hengerfeste sitt,(oljekjølern såg ut som en banan,frontfangern me) altso reprasjona for 23.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er det diffbrems på den? Jeg glemte å spørre om det Du må kontakte meg dersom Epabj ombestemmer seg Og Epabj, dersom du er trenger det som er knust i fronten, så har jeg det liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg har frontlykter og grill(uten nyrer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 OT: Blitt pårygga? fikk liknende skade på minsin etter at en VW touran gjorde sitt med hengerfeste sitt,(oljekjølern såg ut som en banan,frontfangern me) altso reprasjona for 23.000. skulle ønske jeg kunne si at jeg var blitt pårygga, men det er ikke tilfellet kjørte i ræva på en bil jeg trodde skulle kjøre ut av ett kryss, men han trodde han så en bil som ko, så han stoppa igjen. Det fikk ikke jeg med meg, og BANG. Hadde ikke mer enn ca 5-7 km/t så jeg ble jo sjokka over hvor stor skaden ble. Ojlekjøleren klarte seg akkuratt Er det diffbrems på den? Jeg glemte å spørre om det Uskikker, men det tviler jeg på. Hva er den på i såfall? 25%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ix. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 ja, merkli ka stor skade et hengerfeste gjer. touranen var litt bulka på bakluka å litt ripa bakfanger... Å han hadde akurat fått at bilen pga. postbilen rygga på han på samme plassen som han traff me.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Kan du komme med litt mer fakta om bilen? Km-stand, rust osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Kan du komme med litt mer fakta om bilen? Km-stand, rust osv? Ut fra bildene kan du vel se at bilen er halvspist av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Joda jeg ser rusta på skjermene, men det hadde vært greit å vite om det var mye rust ellers. Under bilen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Km er 269 000. Men motoren er godt passa på. Ingenting av rusten er gjennomrusting, så det er ingen plasser man kan stikke fingeren igjennom liksom. Men som man kan se på bilde er det jo endel overflaterust. Sitter forresten gule koni med 60/40 senk på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg