Kobar Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en e30 som har hatt maaaange mellomeiere siden hun som bilen står registrert på. bilen har stått uten skilter i over ett år og har vært eid av 3stk uten at omregistrering har blitt gjort. Denne bilen er ment som ett restaureringsprosjekt, men tørr ikke begynne å legge penger i bilen før alle papirer er i orden! Jeg har undersøkt litt og kommet fram til at bilen står registrert på Synnøve Laland i sandnes/stavanger, noen som vet hvordan jeg får tak i henne? har søkt litt rundt om og fått ett tlf-nr, men dette er visstnok ikke i bruk. noen som kan hjelpe? hadde vært greit til å få brukt påskeferien me å sveise rust, pusse og sparkle... mvh kai r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 har du reg.nummeret da? Stikk på biltilsnynet. Da får du komplett historikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja, har reg, nr! men må jo få tak i forrige eier for å få underskriften til vedkommende på en salgsmedling slim at jeg får skilter på bilen når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Anne Synnøve Laland Storåv. 55, 4321 Sandnes - 51 67 01 XX <--- det er no et hjemmenummer, er ikke dette ibruk? send et brev til adressen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 eller søk på storåveien 55 bare, så får du opp de andre som bor på samme adressen, så ringer du til dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Anne Synnøve Laland Storåv. 55, 4321 Sandnes 51 67 01 71 Kart Send som SMS Send oppføring som SMS Send visittkort som SMS Lagre Lagre i Min Side Visittkort Ring Ring med Telefonkatalogen Send en blomst Marianne Hope Storåv. 55, 4321 Sandnes 51 97 77 76 - Mobiltelefon 901 78 629 Kart Send som SMS Send oppføring som SMS Send visittkort som SMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå