Hakon Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei! Noen som vet om BMW har en ordning om å la kunder hente bilen på fabrikken i tyskland og eventuellt hva det måtte koste? Vet Ferrari kan kjøre inn motoren på benk (eller noe) før man henter den, så den er klar for bruk når man drar dit og plukker den opp. har BMW noen slik ordning? Kanskje ikke ideelt å "rå" kjøre en HELT ny bil ? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Vil tro dette går an. Jeg har en bekjent som jobber i Dingolfing komplekset, og han bestilte en 5'serie direkte fra fabrikken til en venn av seg. Fikk bilen rett fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hmmm... Kanskje ikke beste innkjøringen av bilen når du er vant med norske veier for så hente ny bil i Tyskland hehe Blir vel fort litt hard innkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Mhm...husker da jeg henta min, lett å la seg rive med når det er fri fartsgrense og man har fått "ny" bil. Testa toppfarta opptil flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå