Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig greia i mindten her? :? Har den noen hensikt, eller er det rett og slett bare for å "bruke opp" plassen der i midten pga det bare skal være 4 seter i en M5?? :?

billedeff9.jpg

Er det noen som har bilder av interiøret montert i bil?

Skrevet

Er vel bare midtarmlene med et ekstra rom inni som må skyves ut for å åpne? Muligens det også er koppholdere der :wink:

Skrevet
Er vel bare midtarmlene med et ekstra rom inni som må skyves ut for å åpne? Muligens det også er koppholdere der :wink:

hehe :lol: ..for et opplegg! :lol:

Skrevet

her er noen bilder! syns d er litt uparaktisk men drit stilig :D i skuffen på min bil er det oppdelt i små rom som du kan lage til å flytte på som du vil.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Skrevet
her er noen bilder! syns d er litt uparaktisk men drit stilig :D i skuffen på min bil er det oppdelt i små rom som du kan lage til å flytte på som du vil.

Det så ikke så dumt ut det der.. :D ..Da må jeg vel bare kjøpe meg et sånt interiør jeg også da.. 8) ..Men hvordan blir det med vognkort da? Det står jo at det er godkjent for 5 personer, men nå blir det jo bare plass til 4.. :P Må jeg endre på vognkortet eller..? :?

Skrevet

veit ikkje, kan sjekke vognkortet mitt! får ikkje lappen før i november :( å so fekk ej bilen på tirsdag :)

Skrevet
veit ikkje, kan sjekke vognkortet mitt! får ikkje lappen før i november :( å so fekk ej bilen på tirsdag :)

Flotte greier! :D

Men jeg la merke til at du har bryterpaneler foran + bak for 4x el. vinduer, men du har også manuell vindusveivere? :roll:

Skrevet

interiøret er hentet fra en m5 og da følgte knappene med! derfor er der manuelle vindushevere:P det står registrert for 5 personer i mitt vognkort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...