borte Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Hva er egentlig greia i mindten her? Har den noen hensikt, eller er det rett og slett bare for å "bruke opp" plassen der i midten pga det bare skal være 4 seter i en M5?? Er det noen som har bilder av interiøret montert i bil?
John H Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Er vel bare midtarmlene med et ekstra rom inni som må skyves ut for å åpne? Muligens det også er koppholdere der
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 Er vel bare midtarmlene med et ekstra rom inni som må skyves ut for å åpne? Muligens det også er koppholdere der hehe ..for et opplegg!
S,Arnesen Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 er det ikke der man kunne få kjøleskap som ekstrautstyr?
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 er det ikke der man kunne få kjøleskap som ekstrautstyr? Har hørt noe om det ja..
kragz Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 her er noen bilder! syns d er litt uparaktisk men drit stilig i skuffen på min bil er det oppdelt i små rom som du kan lage til å flytte på som du vil.
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 På andre bredegrader også kjent som rakett sekk. hahahah ..jævlig bra!
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 her er noen bilder! syns d er litt uparaktisk men drit stilig i skuffen på min bil er det oppdelt i små rom som du kan lage til å flytte på som du vil. Det så ikke så dumt ut det der.. ..Da må jeg vel bare kjøpe meg et sånt interiør jeg også da.. ..Men hvordan blir det med vognkort da? Det står jo at det er godkjent for 5 personer, men nå blir det jo bare plass til 4.. Må jeg endre på vognkortet eller..?
kragz Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 veit ikkje, kan sjekke vognkortet mitt! får ikkje lappen før i november å so fekk ej bilen på tirsdag
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 veit ikkje, kan sjekke vognkortet mitt! får ikkje lappen før i november å so fekk ej bilen på tirsdag Flotte greier! Men jeg la merke til at du har bryterpaneler foran + bak for 4x el. vinduer, men du har også manuell vindusveivere?
kragz Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 interiøret er hentet fra en m5 og da følgte knappene med! derfor er der manuelle vindushevere:P det står registrert for 5 personer i mitt vognkort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå