K.T Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Var ute i bilen å tok frem servicehefte på bilen, å på den første siden står det hvilket utstyr bilen ble levert med..Problemet er at jeg ikke forstår tysk noe særlig godt, noen som kan tyde dette via språk elle tallkoder? Noen av punktene skjønner jeg va er, men legger ligge godt ut alle. Dette er akkurat hvordan lappen ser ut: -303 Cosmosschwarz N6sw Leder Montana Schwarz - *0534 Klimaautomatik - 0302 Alarmmanlage mit fernbedie - 0240 Lederlenkrand mit airbag - 0401 Schiebe-hebedach, elektris - 0465 Durchladesystem - 0494 Sitzeheizung fuer Fahrer+B - 0629 Autotel.D-Netz mit karten - 0441 Raucherpaket
Espen M33 Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Var ute i bilen å tok frem servicehefte på bilen, å på den første siden står det hvilket utstyr bilen ble levert med..Problemet er at jeg ikke forstår tysk noe særlig godt, noen som kan tyde dette via språk elle tallkoder?Noen av punktene skjønner jeg va er, men legger ligge godt ut alle. Dette er akkurat hvordan lappen ser ut: -303 Cosmosschwarz N6sw Leder Montana Schwarz - *0534 Klimaautomatik - 0302 Alarmmanlage mit fernbedie - 0240 Lederlenkrand mit airbag - 0401 Schiebe-hebedach, elektris - 0465 Durchladesystem - 0494 Sitzeheizung fuer Fahrer+B - 0629 Autotel.D-Netz mit karten - 0441 Raucherpaket Hva er det du ikke forstår her? Klimaautomatikk Alarm med fjernbetjening Skinnratt med airbag Skyve/hevetak(soltak kaller vi det) elektrisk Gjennomlastingsluke i baksete (skiluke) Varmeseter for fører og passasjer Telefon med kartleser Røykepakke
borte Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Var ute i bilen å tok frem servicehefte på bilen, å på den første siden står det hvilket utstyr bilen ble levert med..Problemet er at jeg ikke forstår tysk noe særlig godt, noen som kan tyde dette via språk elle tallkoder?Noen av punktene skjønner jeg va er, men legger ligge godt ut alle. Dette er akkurat hvordan lappen ser ut: -303 Cosmosschwarz N6sw Leder Montana Schwarz - *0534 Klimaautomatik - 0302 Alarmmanlage mit fernbedie - 0240 Lederlenkrand mit airbag - 0401 Schiebe-hebedach, elektris - 0465 Durchladesystem - 0494 Sitzeheizung fuer Fahrer+B - 0629 Autotel.D-Netz mit karten - 0441 Raucherpaket Hva er det du ikke forstår her? Klimaautomatikk Alarm med fjernbetjening Skinnratt med airbag Skyve/hevetak(soltak kaller vi det) elektrisk Gjennomlastingsluke i baksete (skiluke) Varmeseter for fører og passasjer Telefon med kartleser Røykepakke Imponert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå