Gjest Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Som topic sier, er det noen som har vært borti dette før? Lurer bare på om det er gjennomførbart uten å demontere hele bilen liksom.. Setter pris på svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hmm, så du har altså helt manuelt tak? For det fantes vel to utgaver av den elektriske, en hvor man må løsne på den spaken over midt-speilet og dytte taket opp, og en hvor alt går automatisk. Hvis du ikke har noen av disse er det en del som trengs. Det er 2 motorer, en til selve kalesjen, og en til dekselet foran bagasjelokket. I tillegg må det legges opp ledninger (hvis de ikke ligger der fra før av) frem til midtkonsollen og bryteren. Er litt prosjekt, men ikke altfor omfattende tror jeg, såfremt kalesje osv er lik da, kan hende det er forskjellige typer, så da må du evt ha ny kalesje også. BMW her på østlandet tar noe sånt som mellom 30 og 40.000 for den jobben... Er sikkert mange andre som har mye mer greie på dette enn meg, men dette var mitt bidrag hvertfall Hvis du gjennomfører det kunne du kanskje laget en DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har den spaken over midtspeilet, men jeg må ta resten manuelt.. mistenker noe for å være defekt.. var mye ledninger baki der og slikt! skulle gjerne hatt en oversikt over hva som har blitt laget av el.cab` motorer.. du sier det er to forskjellige versjoner.. hmm.. må finne litt nærmere ut av dette, håper noen med skikkli peiling kan komme å skrive litt her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja, jeg er dessverre ingen ekspert på området, men det vanlige er vel el.cab, men at den må festes i forkant for hånd. Men mener å ha sett eller lest om versjoner der innfestingen i framkant også går automatisk. Alle de elektriske har 2 motorer, altså ikke enten/eller. Disse er avhengig av å operere sammen, slik at den ene motoren vet når den skal løfte taket osv, mens den andre åpner/lukker dekselet foran bagasjelokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Bumpbamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå