babjorn Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 skulle etterstramme sommerhjula å greide å knekke den ene mutteren så nå sitter mutteren fast inni hulle,noen tips om hva jeg burde gjøre,noen som har gjort dette selv...? smørte muttrane før jeg skrudde dem på,trodde ikke di skulle knekke så lett,bare dro rundt å skulle stramme dem litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Du må vel borre i den å bruke grisepikk for å få skrudd den ut.. Eller så kan du vel borre så stort hull at du bare skraper den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 takker,skal se på det i morgen..da blir det vel det jeg må holde på i helgen å ikke bilen min :/ litt kjedelig for dama å ikke ha bil,så nå bruker hun min å jeg er bil løs,altid noe som dukker opp takker for tipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 knekke mutteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 knekke mutteren? Det hadde alltids vore ein muligheit, men iom. at han skreiv mutteren stod fast inni holet, er det vel fare for at det er ein skrue han meinar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 kan tenkes det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Er ca 10-11kg som bare skal trekkes til på boltene (100-110Nm). Dette skjedde med meg når jeg skulle skru av dekkene for noen år siden. Da knakk hodet av, og bare "halsen" stod skrudd inn. Har du prøvd å skru av alle de andre boltene, ta av felgen, og prøve å skru med en liten tang eller noe slikt på selve det som er igjen i hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Chrzz stemmer,knekte hode på mutteren skal ta dekke av i morgen å prøve å få den av,takker for tipse..dro nok litt hardt,har fått et dekk i fronten å er litt redd for at dekke skal dette av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 dårlige bolter eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Viss du tar av skive\trommel so e de godt mulit at du klare de fra baksida eller framsida. Og da tar du den lett me tang for når den e knekkt er presse av og da går den lett av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 jeg er ikke noen stor kar,så bolten må ha vert dårlig takker for informasjonen Klinz,da krysser jeg fingrene å håper den går greit av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 da var mutteren av,lå å sov noen timer tidligere i dag å dama har vært ut å tatt av dekke å fått den ut.ikke dårlig hehe imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 da var mutteren av,lå å sov noen timer tidligere i dag å dama har vært ut å tatt av dekke å fått den ut.ikke dårlig hehe imponert Du har virkelig funnet deg en god dame! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemeci Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Du kan jo prove a sveise pa en mutter vis det er noe igjen av skruen, det gjorde jeg nar jeg knakk skruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 makan te bra dame du har da. har det vært min bil har jeg ikke fått lagt meg å sove for dama før d har vært fiksa. hun fyller knapt luft i dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå