Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ålreit, du får oppdatere meg, så kan vi diskutere pris. Skal til Levanger i kveld uansett, og kan svippe innom :-)

Hvis du kommer med 1000,- så får du kjøpe det.

Skrevet
Det er bare å si ifra, så kommer jeg kjørende med 500lappen på halvtimen.

Du må ha med to 500 lapper da ja.

Skrevet
Det passer ikke i e30, er en annen splines! har nettopp prøvd! Men er interessert i rattet! jeg som solgte grill til deg forresten!

Det passer til E30. Er jo M3 rattet.

Skrevet
Rattet ser da rimelig brukt ut. Slitt og ripete?

Det har jo stått i en 93 mod., så må jo rekne med litt slittasje, det er jo ikke nytt. Men det er pent når du tenker på att det har vært med noen år.

Skrevet
Det passer ikke i e30, er en annen splines! har nettopp prøvd! Men er interessert i rattet! jeg som solgte grill til deg forresten!

Skal passe til E30 ja.

Hadde et sånt ratt i E30'n min når jeg hadde den.

Skrevet

Skal passe til E30 ja.

Hadde et sånt ratt i E30'n min når jeg hadde den.

Ok, takker. Er jo greitt å vite da, så til di som har E30 og har lyst på et sånt ratt, så er det bare å ta kontakt :D

Skrevet
Rattet ser da rimelig brukt ut. Slitt og ripete?

Det har jo stått i en 93 mod., så må jo rekne med litt slittasje, det er jo ikke nytt. Men det er pent når du tenker på att det har vært med noen år.

Jeg bare sammenlikner rattet ditt, med mitt, som da ser mindre brukt ut ;) Min er 91mod.

Årsmodell eller kmstand trenger ikke nødvendigvis ha noe å si.

• 1 month later...
Skrevet

Da er det bekreftet etter litt tid, litt treig. Men det passer i e36, og er fortsatt til salgs. Momo-rattet passer de fleste biler hvis man bare kjøper seg ett momo nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...