Bæver Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Etter montering av 18-tommere hadde jeg bilen på verskted for 4-hjulskontroll. Sjokket ble stort da jeg fikk vite at 4 styrestag og 4 traversforinger må byttes før de kan justere den... Dette vil koste ca 6000 + selve justeringa. Dette vil jeg prøve å skifte selv. Har noen erfaringer med dette og er det egentlig noe å begynne med selv? Hvor lang tid tar dette? Hva med traversforingene? Er dette et helvette å skifte?
Toro Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Kjipe greier Har du merket noe på kjøreegenskapene til bilen ang dette? Har en følelse av at jeg må til med noe av det samme på min før 4 hjulskontrollen...
325ti Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 travers foringen er nok enklest og gjøre på verksted, det har spes verktøy og da gjøres det p et blunk. når det gjelder staga skal du fint klare dette hjemme i garasja di=)
bjalle Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 traversforinger anbefaler jeg deg å la verkstedet gjøre,går å gjøre selv men er ett helvete å borre og banke ut.Det andre bytter du enkelt selv.Du skrev 4 styrestag.det er bare 2 foran på bilen,muligens er det 4 stabilisator stag,de bytter du på 15 minutter når hjulene er av.
Bæver Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Har ikke merket noe spes, men jeg har jo nettopp kjøpt bilen, så jeg er ikke skikkelig kjent med den enda... Kjipe greier Har du merket noe på kjøreegenskapene til bilen ang dette? Har en følelse av at jeg må til med noe av det samme på min før 4 hjulskontrollen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå