Mack10 Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Noen som vet om dette blir bra eller!? Er midt i en forsikringssak så tenker på og få ny: -Frontfanger (rieger m3 tenkte eg) -Carbon panser Men tror dere dette blir stilig på en cosmos swart E46!? Ser denne ligger på 5.990,00 kr hos Gs bildeler... Hvordan er prisen i forhold til org panser!? Takker for svar!!
kilronan Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Karbonpanser gir sikkert cred i diverse rånemiljøer. Jeg synes det er harry.
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hvor mange kilo sparer man i forhold til stålpanser forresten? Er jo alltid greit å få lettet litt kilo foran.
Muren Motorsport Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 det jeg først å fremst ville forsket på her er om det er lovlig..Er litt surt viss du spidder en eventuell fotgjenger du sneier borti ved påkjørsel! karbon knekker jo i stedet for å bli bulkete som kjent.. Litt kjed å betale en haug med cash viss du må henge det på garasjeveggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå