badsha Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 ja sant d du sier MaMoe., men det r ikke alttid alle kjenner alle, slikt at man ikke har de kontaktene man skal ha,derofr tenkte jeg at dette er greit for de som ikke vil ut med fullpris på ca 20 og oppover, men vil ha samme resultatet som om du ville ha bet full pris:)
Kenneth520IA Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Jeg fikk nettopp lakkert bilen min. Hellakkering utenom takplate. 14 000,- +moms, altså 17 500,-. Med kvittering, og 2 års garanti på jobben. Da lakkerte han også en hekkspoiler, bakrutesenker, nye lister rundt hele bilen og lyktelister, som han monterte for meg. Ikke noe å si på den prisen, samt en fantastisk service. Jeg gjorde ingenting på forhånd. Leverte bare bilen.
haakon Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Jeg fikk nettopp lakkert bilen min. Hellakkering utenom takplate.14 000,- +moms, altså 17 500,-. Med kvittering, og 2 års garanti på jobben. Da lakkerte han også en hekkspoiler, bakrutesenker, nye lister rundt hele bilen og lyktelister, som han monterte for meg. Ikke noe å si på den prisen, samt en fantastisk service. Jeg gjorde ingenting på forhånd. Leverte bare bilen. hørtes veldig bra ut. navn på sjappe...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå