Padi Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Takk for det :) Jepp den ble en del stivere,men vil ikke si at det var ukonfortabelt. H&R sitt sett er akkurat passe stivt. Jeg har ikke byttet dempere på bilen, så jeg kjører med de orginale enda.Kommer sikkert til å skifte i løpet av sommeren/våren til bilstein sine korte dempere.
BalleKnalle Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Ble meget pent ja, med unntak av høyden bak som skulle vært hevet litt. Men når du får på de riktige fjærene blir det sikkert knall
antiloop Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Meget lekkert, mangler bare en m-sport fanger nå..
Padi Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Meget lekkert, mangler bare en m-sport fanger nå.. Takk for fin tilbakemelding. Jepp tenkte jeg skulle montere komplett M-Tech Type II pakke på bilen og Gjerne noen M-Speil.
BMWPower Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Dette begynner jo bli meget bra Må få se bilen din i real life snart.
Padi Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 halla. Jepp me må ta oss et møte en gang, hadde vært konge det.Gleder meg til å kunne se din bil.Eg legger deg inn på msn eg så snakkes me der også..
|Andreas| Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Jepp tenkte jeg skulle montere komplett M-Tech Type II pakke på bilen og Gjerne noen M-Speil. Det tror jeg blir konge!
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Meget kledelig! Men lakker kalipperne og få på bremseskiver det ikke oser rust av
ferkings Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 AJ AJ.. nais e36 i bakgrunnen på det eina bildet der Glenn e vel snart t salgs og den så vidt eg vett
Padi Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 AJ AJ.. nais e36 i bakgrunnen på det eina bildet der Glenn e vel snart t salgs og den så vidt eg vett HEHE Jepp den kommer for salg den hehe. Du har jo fått deg ei finne kjerra nå.. Det var på tide at du bytta hehe Glenn
ferkings Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Takk for d jepp, va på høy tid eg bytta nå... så nå lure eg sterkt på om eg MÅ ha Hartge classic 19" (replica) eg oxo
Padi Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 Ja det blir pent det.Men 20" felger hadde vært konge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå