gdf Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hei. En kamerat av meg har kjøpt seg E39 (520iA '02) for litt siden, og nå får han opp en gul varselampe som ser ut som en "slags firkant med streker ut av sidene, som ligner på en girkasse" (ikke spør, jeg har ikke sett symbolet selv, så jeg vet ikke hva jeg snakker om, dette er hans forklaring) uansett, instruksjonsboken hans, som forøvring er på svensk omtaler dette som 'Sörsämrade avgasvärden'. Jeg har lett rundt på orbøker på nett, men finner ikke noe vettig om dette emnet... kun svenske forumoppslag, som snakker om "avgassverdier", og lambdasonder. Er det noen som kan ha en ide om hva dette kan vere, og/eller har jævlig god peiling på svensk? På forhånd takk!
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Bilen tilfredsstiller ikke utslipskravene når lampå lyser .Den kan lyse når ikke tanklokket er ordentilg på ,men også ved feilkoder på motor som er avgass relaterte.På de fleste us biler står det service engine .
gdf Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 Det viste seg at det kansje var bensinlokket som var årsaken, da det sluttet å lyse etter at han fylte bensin. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå