Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 hadde vært på treff i Flekkefjord! og skulle hjem til mandal! og nei har ikke spinnet en eneste dritt! ikke en gang faktisk! kjørte i tunellen 2 km lang jævel! så kom det 2 himmla smell bilen daua jeg startet den igjen men bilen gikk ikke frammovere. dekkene gikk ikke rundt :S så måtte taue dritten 10 mil! speedometeret funker ikke! det daua au! så tror det er kardangen? noen ide?
Bonden Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Gummi koblingen ut fra girkasse til mellomaksel ?.Drivaksel sklidd ut fra diffhus.
Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 mye mulig! men (gummikobling) hardykoblingen var nesten helt ny! hmm
Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 mm:( men når jeg tenker etter så er det mulig jeg ikke fikk skrudd mellomakslingen godt nok sammen i det leddet som er på mitten! kan det ha noe å si ? at den har gleppe? eller noe
Jørgen Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 bare en måte å finne ut av det på... UT I GARASJEN =) Jekk opp bilen, så ser du fort hva som er feil...
Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Problemet er at Garsjen er full av sommerutstyr stoler osv . og dama k på besøk , blargh _ :S får ikke sove idag siden jeg ikke kan finne ut hva som er galt
Dirty Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 Da har bilen fått ny! diff og funker som bare faen! men kjørte 3 mil ca så begynte speedometeret å tulle sånn av å ti! går opp å ned! bare av å til! har ikke vært under enda å sett, men regner med at kabelen te speedometeret ikke sitter helt i eller er det drevet inni som glipper? btw den gamle diffen var helt knust inni hehe kan ta bilde ingenting igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå