TSL Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 har akurat handlet meg en e30 91mod med m40 motor. forige eier sa at den ikke gikk. den hadde fusket og ikke vært noe respons på gasspådrag. og tilslutt stoppet den helt. etter og ha trillet den av hengern på gårdplassen prøvde jeg og starte den og den startet tvert. men døde etter ca 30sek. null tegn til liv etter dette. er ikke utslag på forbruksmåler når jeg kjinner. hva kan dette være? er min første m40 motor så er ikke veldig kjent med den tips motat med stor taknemlighet. ja det er bensin på bilen.
TSL Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 takk for tips. flere som har noen tips eller? var mørt og jævlig i går, så skal ut og feilsøke litt bare sola få tatt lit tak
TSL Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 startet og gikk i 1 min i går før den var helt død. men i dag startet nen og går helt fint. skjønner ikke hva som er galt. får se til kvelden når det blir kaldere om den stopper igjen da. fordelelr lokk og rotor var dårlig, fikk tak i rotor i sta så har bytta den etter at bilen har gått og blitt driftsvarm. fikk ikke tak i lokk. alle var tomme. koster faen meg 1100kr også. syns det var skikkelig dyrt for et fordeler lokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå