verticalescape Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Noen som har erfaring med dette settet? merke på fjærer/dempere? og vil dette holde mer enn en sommer? skriv inn: SU15N076 i hurtigsøk-linjen. http://nettbutikk.gsbildeler.no/
verticalescape Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 bump... ingen som har prøvd dette?
Frode H. Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Supersport senkesett er et av de billigste senkesettene som finnes og jeg er nok redd for at du får hva du betaler for. Det koster temmelig nøyaktig 1/4 av et Bilstein sett.
jensemann Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Apex da? Er det noe å satse på, var jo billig det og.. før 1700 nå 1390. Edit: Bare fjører altså.
p1mp Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 jeg har akkurat senka min E30 cab med akkurat det settet der.. kvaliteten kan jeg ikke si noe på da jeg bare har kjørt en uke men det jeg kan si deg er at det blir jævla stivt! også følger det ikke med alt på det settet så du må bruke noen deler som står på bilen fra før av. dette var rustent å jævli på min så det var et rent helvete å bytte men det gikk til slutt.. brukte 10 timer på ett hjul.. med mye pauser da.. men jeg fikk helt perfekt senk med det.. perfekt høyde foran og litt høyere bak så stuket ble helt rått! og null problem å kjøre over fartsdumper osv, ingenting går nedi, trenger ikke sakke av engang.. Er egentlig veldig fornøyd jeg, men da har ikke jeg prøvd noen andre merker da!
verticalescape Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Takker for svar Tror nok jeg må bestille dette, kan jo ikke kjøre TRAKTOR helt til jeg får råd til justerbart
verticalescape Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 jeg har akkurat senka min E30 cab med akkurat det settet der.. kvaliteten kan jeg ikke si noe på da jeg bare har kjørt en uke men det jeg kan si deg er at det blir jævla stivt! også følger det ikke med alt på det settet så du må bruke noen deler som står på bilen fra før av. dette var rustent å jævli på min så det var et rent helvete å bytte men det gikk til slutt.. brukte 10 timer på ett hjul.. med mye pauser da.. men jeg fikk helt perfekt senk med det.. perfekt høyde foran og litt høyere bak så stuket ble helt rått! og null problem å kjøre over fartsdumper osv, ingenting går nedi, trenger ikke sakke av engang.. Er egentlig veldig fornøyd jeg, men da har ikke jeg prøvd noen andre merker da! Kan du ikke legge ut bilde av bilen din, så jeg får se hvordan det blir? får se om jeg tør å bruke senkeskåler i tilegg, mulig det blir litt vel lavt...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå