Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bytte den før sommeren,men iom at ny koster 5000+mva så tenkte jeg få tak i en brukt.

skal vistnok se på lokkene på service portene om det er R12A eller R134A anlegg.

hvor er portene og hvor finner jeg delenr på kompressoren?

Skrevet

Er ikke noe problem å fylle R134 på kompressor med R12 originalt.

trenger å bytte nipler på slanger i tilfelle.

Tror de fleste E34 kom med R12 orginalt, men skal du bytte kompressor kan du bytte tørrfilter og montere nye nipler før du drar og fyller så blir det billigere.

Skal være ei plate, mener jeg, på kompressor med delenr.

For å finne ut mer om AC-ombygging kan du se på:

http://www.bmwe34.net

de har en god, men tungvint løsning på ombygging.

Håper dette hjelper.

  • 4 weeks later...
Skrevet

vært hos alf lie og var visst en type kompressor til td/s utgavene og den fra 535 hadde annet delenr. angående overgang til R134 så må det monteres et ombygningssett.. og ny gass og olje fylles på.

brukt kompressor er nå bestillt fra koed og tiden vil vise hvor mye dette vil koste......... men kan ikke svette meg igjennom enda en sommer. bil uten ac er tortur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...