The_transporter Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 har en 523 ia desember 97 model og har noen spm 1.hvordan kan jeg stramme brekkwieren ? 2.skal bagasjeluken gå opp av seg selv når jeg trykker på fjernkontrollen?
K.T Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Bagasjeluken opner seg ikke helt opp selv..Når en trykker på knappen på enten fjernkontrollen eller inne i bilen, opner kun låsen seg..Ein må løfte selve luken opp selv.
Toro Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Enkelte ble vel levert med automatisk åpner som ekstrautstyr.
The_transporter Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 hmm... ok.. om jeg bytter ut de demperne til noen sterkere da? hadde vert digg om den gikk opp selv
Bjørn 320 Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 hmm... ok.. om jeg bytter ut de demperne til noen sterkere da? hadde vert digg om den gikk opp selv Seier vel seg sjøl at luka vil gå opp viss du har demparar som er sterke nok til det Trur også det var muleg å få bakluke som vart opna av ein hydraulisk sylindar med pumpe...
Bonden Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 tror ikke hengsel patenten gjør det mulig for gass dempere å løfte helt opp fra starten av. Hadde vel blitt litt lei å lukke kansje ?
Maestro Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Stram brekket ved å skru av dekselet på brekket og dra av posen, der er det to muttere du kan skru på. Det beste er nok å stramme skoene ved å stikke en skrujern inn i hullet på bremseskiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå