SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Kanskje dette kunne vært et lite emne? Kunne jo evntuelt bare lagd en tråd og gjort den sticky.. Men kanskje laget på samme måte som feks, bilder/show off. Bare da en egen med "Carspotting" Har savnet dette mange ganger! Noen enige? Mvh, Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Vi kan jo bare bruke den tråden her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Problemet vil bli at det er ca 2-3 biler jeg møter pr dag som jeg ønsker mer info om, og da hadde det blitt sinnsykt mange poster.. Sånn som Bilforumet har det nå så fungerer det ok, men der har man delt inn i diverse tråder i byer og distrikter.. Ideen kunne jo være greit å prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Problemet vil bli at det er ca 2-3 biler jeg møter pr dag som jeg ønsker mer info om, og da hadde det blitt sinnsykt mange poster.. Sånn som Bilforumet har det nå så fungerer det ok, men der har man delt inn i diverse tråder i byer og distrikter..Ideen kunne jo være greit å prøvd.. Feks. Vis Gunnar hadde hatt lyst, kunne han jo feks. gitt det en måndes "test" og vis det går ganske bra, så fortsetter han kanskje med det. Men vis man ser såpass mange biler, får man nesten bare skrive dato, og inni den tråden spør man om feks. 5 biler. Er ikke vansklig og holde det ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå