Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hvordan justerer man kilometeren på E30 instrumentpanela? Såpass greit at man bare demonterer det så ser man det med en gang? Forklar gjerne
John Kåre Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 på min gamle var det bare å ta ut instrumentene, så var det en liten "tapp" ved tellerhjula som du bøyer litt tilbake, så er det bare å stilla det bakover, eller fremover hvis du har lyst til det.. (den brekker fort, så vær forsiktig -prater av erfaring )
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hehe. Ikke kjøpe bruktbil av dere da men andre ord?
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Hehe. Ikke kjøpe bruktbil av dere da men andre ord? Er nok ikke sånn jeg holder på gitt. Skifta speedometer pga. det gamle var defekt. Du skjønner resten
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hehe.. Går bra det! Pendlet mellom Oslo og og Hønefoss i 2 år, var greit å koble ut strømmen til speedometeret, ble jo sinnsyk kilometer av det. Turtellerviseren pekte omtrent samme retning som speedometeret i 4. gear, kjørte på det forbi fotoboksene.
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Kjøper ikke bruktbil av deg skjønner jeg Haha
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hvorfor stiller folk tilbake km egentlig? Er jo ikke den som viser stand på bilen. Om du har en høy km, men bilen er i suveren stand, er det jo bare et tegn på bra vedlikehold osv
Jonass Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Hvorfor stiller folk tilbake km egentlig? Er jo ikke den som viser stand på bilen. Om du har en høy km, men bilen er i suveren stand, er det jo bare et tegn på bra vedlikehold osv Det har du helt rett i men det virker ikke som alle skjønner dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå