Gå til innhold

Facelift E30 Deler Selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ivanrogov: Dessverre så har jeg kun 1 bunnpanne og den er min :wink:

Soberg: Begge skjermene min er ikke bra, men du kan få venstre skjermen for 20kr viss du absolutt vil ha den :) Front? Hele fronten eller litt av den? Kan du spesifisere?

Bmw-Racer: Felgene vil jeg ha selv dessverre. De trenger omsorg og lakk.

Skrevet

Ehhh jo den er dårlig. Bilen er blitt hellakkert en gang i livet sitt etter en skade som ble rettet opp bak på høyre skjerm. Etter dette så har det blitt noen pene rusthull bak. Fikk start på bilen på fredag kveld, og det var hærlig å kjøre e30 igjen.

Skrevet

Hei! Bur du på Veldetun ennå?

Eg sko vore borte å kikt ein dag..trenge litt småpjatt te e30en min..

Ka ska du evt. ha for heile bilen da? an såg jo kje såååå verst ut :wink:

Skrevet

Jarli: Nei eg e flytta t byn. Selge ikje bilen heile. Det e en delebil. Eg ska ha noen deler eg o :wink:

Ka trenge du?

Nedkvit`n: Panser er blitt lakkert en gang sammen med hele bilen, men det må lakkeres igjen da det er kommet en skade på det. Skal ta bilder nå straks når jeg er med av svare dere :)

Skrevet
Jarli: Nei eg e flytta t byn. Selge ikje bilen heile. Det e en delebil. Eg ska ha noen deler eg o :wink:

Ka trenge du?

Ait!

Eg trenge nedre frontplata, fint golvteppe og så konne eg tenkt meg å skjært ut litt metall (venstre innvendig hjulbue bak, litt gulv ++ (Det va derfor eg va interesserte i heile bilen serdu :wink: )

Skrevet

hvor mye for frontlykter ,emblemer og lokket til sikringsboksen, hvis du har?:) trenger også bryter til varme i bakruta, varselblink, varmereguleringa og viftehastigheten. gjerne den sorte plata som dekker over der det skal være en knapp, ved siden av varselblink.

sorry for rotete forklaring=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...