Gjest Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Shibby: emblemer, sikringslokk, bryter til bakruta, varselblink og svart dekselplate kan du få for fin pris. Trenger du hele varmereguleringen og viftehastigheten med innmat og full pakke?eller bare vriderene?
shibby Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 trenger vriderne, bare:) speil?små deksler over der tåkelysa skal være? tar gjerne en fin pakkepris for alt;) si ifra åssen det går med lyktene=)
Gjest Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 bare vriderene-ok. speil-hele sullamitten eller bare selve speilet. og forressten speil inni eller utenpå ? Skal oppdatere når deler er solgt underveis. Selger helst frontunderdelen hel.
shibby Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 ytterspeila, med skruer helst. er det el. eller manuell?
Gjest Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 ytterspeil med skruer er greit. alle speil er elektriske i de e30 jeg har sett, uansett om du har el. speil på begge sider eller ikke. Eneste som mangler er ledningene og kanskje et rele eller noe i den duren til høyre speil..
Soberg Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Ivanrogov: Dessverre så har jeg kun 1 bunnpanne og den er min Soberg: Begge skjermene min er ikke bra, men du kan få venstre skjermen for 20kr viss du absolutt vil ha den Front? Hele fronten eller litt av den? Kan du spesifisere? Bmw-Racer: Felgene vil jeg ha selv dessverre. De trenger omsorg og lakk. Okei mulighet for bilde av skjermen, hele fronten nede..
shibby Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 skal gå gjennom alt i morgen og finne in pris til deg. trenger ikke emblemer eller speil.. men tar fortsatt pakkepris på resten:)
Skimmy Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 er intrisert i di dekslan nede på stenplata.luftinntak og det deksle for der grøftlysan ska stå. har du dem enda?
Gjest Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 har hele frontplata ja, men er 2 stk som skal se på den i morgen. selger helst frontplata hel.
Gjest Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Ja har hanskerom. Skal sjekke tisyanden på den og gi deg pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå