bmw e34=) Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 hei eg har noen tåkelys foran på en bmw e34 som har sluttet å virke og finner ikke ut av feilen, tror det er ett relee som er ødelagt men vet ikke hvilket det er,noen som vet hvilket relee det er? eller eventuelt hva som kan vere gale
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 jeg har problemer med dårlig kontakt på selve tåkelysene... det ordnes så snart jeg kommer meg under bilen
Magnus_bmw Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 sjekk bryteren den blir ofte dårlig, begynn med og måle om du faktisk har spenning fram til lampene! Lykke til!
geirauer Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Mitt problem var at pærene var gåen Når jeg skifta dem ble det heller ikke lys, men skrapa bort rust fra tilkoblinga til jord så funka dem
bmw e34=) Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 har ikke spenning fram til lampene...
bmw e34=) Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 når eg setter på tåkelysene så lyser det i dashbordet at de er på men det er ikke noe spenning framme med lampene...
bmw e34=) Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 er ikke sikker på hvilket rele det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå