efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Har problemer med et hjullager.. er en sånn "dunkelyd" som øker i takt med farta.. hører det mellom ca 20 og 60-70.. Frister ikke så mye å kjøre med dette hjem på påskeferie til uka. Noen som vet om et sånn lager kan fremskaffes og byttes i Trondheim iløpet av et par dager, og ikke så alt for dyrt?
BMWBenny Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Koster hvertfall 1000kr pr. hjullager på biltema, veit ikke hvordan kvaliteten er da
mOMOe Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 ALDRI kjøp hjullager på biltema. hele jævla navet løsna fra lageret på min forrige bil etter å ha kjørt et par måneder på biltema lager.. og ja det ble montert helt etter boka.. tok det opp med forbrukerrådet men siden jeg ikke kunne legge frem noe kvittering som bekreftet når jeg kjøpte lageret så kunne jeg bare glemme å komme noe vei med saken. dessuten var hjullageret et par hundringser billigere på schmiedmann lageret på andre siden, som også var biltema og ble byttet på akkurat samme tidspunkt tok kvelden et par uker senere. kjøpt dyrt, dritt å dårlig, tema tema! (kiwi theme)
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 må legge til at det er lager bak.. koster vel 200-300 kr på koed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå