Sandersen Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kompiss presterte og sitte på panseret mitt i går eller slenge seg på det så blei en liten dult ned midt på, er det mulig og få den fint ut igjen ? åssen ? blir det ikke ganske jalla vist jeg banker den ut fra insiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 den blir jalla til å begynne med hvis du banker den ut fra utsia, men bare puss ned akkurat der bulken er, så banker du den litt ut , så sparkler du den, pusser den helt jevnt å fint, matter ned hele panseret og lakker det på nytt! egentlig en enkel jobb, hvis man har utstyret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 hvis noen sitter på blir det vel en ganske stor bulk? denne kan kanskje enkelt presses ut igjen fra innsiden hvis det er midt på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja det jeg og tenkte på, er på størelse med håndflate ca, litt større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 prøv å trykk den ut forsiktig. og bank dritten ut av "kompisen" din etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hva er det med folk som setter seg på panseret? Like irriterende som de som "bare" skal skrive "vask meg" på en skitten bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Heisann, Ta deg en tur til ford grenland(jordkjend) på vallermyrene, de har utstyr for å rette små bulker uten å måtte lakkere etterpå, har fått de til å ta noe småtteri på min også. Veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Hva er det med folk som setter seg på panseret? Like irriterende som de som "bare" skal skrive "vask meg" på en skitten bil... Ja veit irriterandes ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå